Hotel Britannia er kendt som hele Esbjergs hotel. Derfor er formålet med Hotel Britannia Magazine ikke kun at brande det 4-stjernede hotel, men også byens mange tilbud og Vestkystens enestående natur.
Vi havde i et stykke tid gået med en idé om at lave et magasin, der samlede trådene for, hvad vi har at byde på – ikke kun som hotel, café og restaurant, men i byen som helhed – for at give vores gæster inspiration. Vi var dog i tvivl om, hvordan det skulle se ud. Men da nord viste os nogle af de magasiner, de har lavet for andre hoteller, kunne vi se det for os. Det var meget givende for slutresultatet, at teamet fra nord kom og besøgte os til et opstartsmøde.
Patricia Wojtysiak
Marketingchef
Hotel Britannia har været en central del af Esbjerg siden 1965. I 2019-2020 blev hotellet gennemrenoveret og fik bl.a. etableret den hyggelige café Appetiit samt den ambitiøse gourmetrestaurant Mundheld. Efterfølgende blev hotellet overtaget af Palle Storinggaard, hvis vision er at skabe et ekstraordinært boutiquehotel, hvor gæsterne kan læne sig tilbage og nyde den afslappede atmosfære, fremragende gastronomi og absolut bedste service. Hotel Britannia ønsker at give alle gæster en god oplevelse og inspirerer dem derfor også gerne til at komme ud og opleve de mange attraktioner, som Esbjerg og Vestkysten byder på.
Vores nye magasin er produceret i et utroligt lækkert materiale. Det understreger den kvalitet, vi står for, og det er med til at forlænge den oplevelse, som vi giver gæsterne her på hotellet og i Esbjerg. Nu kan vi ikke kun give dem gode minder med hjem, men også et håndgribeligt produkt, som de kan se, mærke og dele med andre – og de får det ganske gratis.
Magasinet er desuden blevet et strategisk redskab for os. Det samler alle vores kerneprodukter, og på den måde hjælper det med at synliggøre, hvilke parametre vi gerne vil rykke på, og hvordan vi gerne vil fremstå.
Patricia Wojtysiak
Marketingchef
Hotel Britannia Magazine bliver trykt i et oplag på 5.000 styk, hvoraf størstedelen placeres på Hotel Britannias værelser m.m. Derudover kan magasinet findes på en række udvalgte lokale hotspots, hvor turisterne færdes. I magasinet kan de blive klogere på Hotel Britannias historie, værdier og tilbud, ligesom de kan finde inspiration til naturoplevelser, shopping og andre aktiviteter i området. Af hensyn til de udenlandske gæster forefindes alle magasinets tekster i både en dansk og en engelsk version.
Den digitale udgave af magasinet deles desuden på Hotel Britannias sider på
Facebook og
Instagram.
Magasinet udkommer én gang om året i januar.
Udarbejdelsen af magasinet har været en fantastisk god oplevelse. Processen har været glidende og gnidningsfri, og kommunikationen har været god og direkte. Tidsplanen har været på plads fra starten, og vi har hele tiden vidst, hvad vi skulle bidrage med hvornår – og der var fleksibilitet og forståelse fra begge parter, når det var nødvendigt. Vi har selv kunnet give input til det grafiske udtryk, og samtidig har vi fået god sparring, så magasinet har en rød tråd til vores andre marketingmaterialer, men alligevel er kvaliteten skruet et niveau op.
Patricia Wojtysiak
Marketingchef
Kontakt Marketing Account Manager, Mads Møldrup Sørensen, på tlf. 3697 0081 eller mms@nordnord.dk